Waarom MatrasCleaner in mijn hotel?

- Aantrekkingskracht naar nieuwe klanten
- Extra service voor uw bestaande klanten
- Oplossing van het hygiëne probleem

Klik hier voor de lijst van hotels die door Neven Matrasreiniging worden verzorgd.

hotelreiniging-icoonDe matrassen worden mininimaal een maal per jaar aan beide zijden gereinigd en minimaal een maal per week ingespoten met MatrasClean-Spray. Hierdoor kunt u communiceren dat de matrassen antibacterieel en allergeen neutraliserend behandeld worden. Zo biedt u uw gasten een werkelijk schoon, hygiënisch en heerlijk fris ruikend matras aan. Hierbij kunt u ons logo/pictogram (schone en hygiënische matrassen) gebruiken in liften, op uw website en op uw home-tv. Tevens ontvangt u viertalige kaartjes voor de hotelkamer, waarmee u uw gasten een schone en gezonde nachtrust wenst. Klik hier voor een voorbeeld van deze kaartjes.


Veel verschillende gasten

Verschillende mensen slapen in hetzelfde bed. Per jaar zijn dat gemiddeld al snel 150 mensen. Sommigen van hen zijn zeer hygiënisch en anderen wat minder. Sommigen hebben huidaandoeningen en weer anderen verliezen bijvoorbeeld urine. Daarnaast vinden er in hotelbedden relatief meer actieve bezigheden plaats die tot proteïne rijk vochtverlies kunnen leiden. Deze belanden alle in de matras. Voor veel gasten een probleem. Vele gasten vragen zich af: wie heeft allemaal voor mij...? Onze matrasreiniging lost dit hygiëneprobleem voor u op.

Mensen ontbijten, eten en drinken in het bed. Daardoor produceren ze veel voedingsstoffen voor de huisstofmijt. Daarnaast worden de kamers relatief kort geventileerd en is de temperatuur hoog. Een zeer ultieme omgeving voor huisstofmijt en bacteriën. Dit zijn een aantal redenen waarom hotelbedden vaker gereinigd dienen te worden.

Bekijk hier een TV fragment van RTL: in hotels worden zeer vervuilde matrassen gevonden.


Het oplossen van een hygiëneprobleem

Steeds meer mensen krijgen last van allergieën en huidaandoeningen en zijn zich ervan bewust dat het matras een grote boosdoener is. Vooral een hotelbed, dat door veel verschillende gasten wordt gebruikt. De publiciteit betreffende dit onderwerp is groot. Kortom het matras in ongereinigde vorm levert een hygiëneprobleem op voor hotels. Neven Matrasreiniging kan deze problemen voor u oplossen.

Wij bieden uw hotel:

– kostenvoordeel
– extra service naar uw klanten
– een oplossing voor het hygiëneprobleem
– extra aantrekkingskracht naar nieuwe klanten
– hogere bezettingsgraad
– vermelding hotels met schone matrassen

Hoe gaan wij te werk?

Wij komen bij u op locatie in Nederland, België en West Duitsland. Ook reinigen wij jaarlijks in Frankrijk, Spanje en Portugal. Het matras blijft op het bed liggen en de reinigingsmachine wordt op de matras geplaatst. Deze maakt het matras van beide zijden intern schoon. Daarna wordt het matras met een antibacteriële spray behandeld. De kussens en eventuele boxspring reinigen wij ook. 10 minuten na reiniging kan het bed weer opgemaakt worden.

- If you need documentation in another language, please send us the name of your hotel or B & B -

 
Neven-Matrasreiniging | Oranjeplein 47 C | 6224 KM Maastricht | T: 043-34 73 469 | M: 06-12 41 59 75 | E: info@neven-matrasreiniging.nl